zondag 24 juni 2012

"I wonder.."


Ik heb vragen over de meest bizarre dingen. En nu vraag ik me af of jullie er ook wel eens over nadenken lieve lezers.

ik vraag me af:

- Hoe de wereld is ontstaan (Alle respect voor alle geloven, maar ik kan me niet voorstellen dat er een man in de hemel met zijn vingers knipt en "BAM", de wereld is er) (het is niet de bedoeling om iemand te beledigen, maar gewoon mijn mening)
- Waarom er regen bestaat (is toch vies?!)
- Waarom mensen elkaar niet kunnen accepteren. (ik bedoel, of je nou zwart, geel of paars bent... We zijn allemaal van hetzelfde "ras" toch?)
- Waarom mannen zo van voetbal houden (ik zal het nooit begrijpen)
- Waarom mensen schelden met kanker. (het is een ziekte die tot nu toe niet genezen kan worden en heel veel mensen pijn bezorgd, dus waarom schelden met deze vreselijke ziekte?)
- Waarom ze Alcohol hebben uitgevonden (het is lekker, maar ook heel slecht voor je, hetzelfde geldt voor sigaretten trouwens)

En zo zijn er meer diepzinnige, en minder diepzinnige vragen waar ik mee zit, maar om dat hier nou allemaal op te sommen, dan wordt het wel een hele lange lijst.

Hebben jullie ook (diepzinnige) vragen waar je waarschijnlijk nooit antwoord op zal krijgen?
X, Tot krabbels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten