maandag 4 juni 2012

"The winds are changing"

Ik werk sinds 2010 bij de C1000, en het is opzich erg gezellig, maar ik ben uitgekeken op het werk.

Terwijl hondjelief erg ongemakkelijk tegen mij aanleunt, schrijf ik dit blogje, mijn laptop staat scheef op mijn schoot, en ik kan elk moment van de bank vallen.. Hondjelief is een americannse bulldog, en denkt dat ze een schoothondje is. Affin, verder met het verhaal:

Ik werk in totaal sinds mijn 15e in de supermarkt, en het heeft me eigenlijk altijd wel bevallen, tot een paar weken geleden. Het werk is saai, ik kan echt knetter worden van de klanten en er zit gewoon geen uitdaging meer in!

Nu kan het natuurlijk zijn dat ik gewoon vakantie nodig heb (1 week in 2 jaar is best weinig natuurlijk..) maar na de zomer ga ik van het fulltime werken naar school, en heb hier ook giga veel zin in! En eigenlijk wil ik een nieuwe start maken in mijn werkende studerende leven.. Alleen wat?

Ik ben gek op kleding, en het lijkt me ook té leuk om in een kledingwinkel te werken, alleen kan dit meestal alleen met koopavond en in het weekend. Daar ik weer niet op te wachten.

Ik ben dus opzoek naar leuk, uitdagend werk..
Iemand misschien tips?

Wat voor werk doe jij lieve blogger?
X, Tot krabbels!


1 opmerking:

  1. Ik heb bijles gegeven (het seizoen is zeg maar nu afgelopen haha), dat is wel leuk en verdient goed.

    BeantwoordenVerwijderen