zondag 14 oktober 2012

"freakin' lazy sunday"

I love sundays!

Vanmorgen (okee.. middag.) ging ik er om half 12 uit. Dit omdat het hondje nodig uit moest en haar pootjes niet meer bij elkaar kon houden. Toen het hondje uit was geweest, kon ik niet meer slapen en ben ik bezig gegaan met de was en een beetje zappen.

Rond half 2 kwam liefje uit bed en is hij bezig geweest om de woonkamer op te ruimen en ben ik naar de C1000 gegaan om wat boodschapjes te doen.

Toen ik terug kwam was het filmpjetijd. We gingen voor expandables 2. Niet echt mijn film, maar opzich wel goed gemaakt en geacteerd.

Toen was het etenstijd. Zondag is natuurlijk brooddag, dus heeft liefje broodje ei gegeten en ik ging voor een pita tosti met een gebakken ei ertussen (erg lekker!) Daarna hebben we lekker lui op de bank gelegen en nu gaat liefje even douchen, en daarna word het weer lekker lui op de bank..

Heerlijk.. Zondag..

X, Tot krabbels!

3 opmerkingen:

  1. Klinkt als een lekkere zondag. Ik heb ook niet veel gedaan behalve series kijken en uitsnotteren. Luilakse!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gister ook echt niks gedaan, heerlijk :)

    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beh, ik ben altijd zo jaloers op mensen met vrije zondagen! Ik moet dan altijd werken (horeca). Ik wil ook lazy sundays!

    BeantwoordenVerwijderen