zaterdag 20 oktober 2012

"VAKANTIE!"

Vanaf vandaag heb ik lekker een weekje vrij. Een week vol avontuur en lekker doen wat ík wil staat op de planning...

Ja, dat had ik zeker wel gedroomd, helaas is de werkelijkheid dat ik 2 presentaties moet maken, een casus moet schrijven, 2 grote opdrachten voor engels moet inleveren, een mondeling voor Nederlands moet oefenen en dan heb ik ook nog 2 toetsen die ik moet voorbereiden.

Daarbij hoef ik gelukkig niet heel gek veel te werken, moet ik wel tijd maken om een nieuwe laptop voor school te kopen (zo klein en licht mogelijk, iemand tips?) én ben ik nog van plan om echt warme truien te kopen en mijn te grote truien van 3 jaar terug weg te gooien.

Dus, zoals het er nu uit ziet word het een werkvakantie met wel al 1 heel leuk vooruitzicht! Ik krijg namelijk mijn geliefde slimme telefoon terug :) (oh, dat had ik nog niet verteld, morgen meer daarover). Aankomende maandag komt pro assist mijn geliefde telefoontje tussen 8 en 12 brengen (kon niet wachten tot "vanaf 12 uur mevrouw", en aangezien ze de vorige keer een half uur te vroeg waren zelfs! (ze zouden hem tussen 18 en 22 ophalen, stond hij er al om half 6!) Hoop ik dat ik nu ook lekker op tijd ben herenigd met mijn liefde.

Ondertussen gaat het leven ook gewoon door, en ondanks al het huiswerk en alle andere bijkomstige zaken, ben ik van plan om "spontaan" met liefje uit eten te gaan (liefje weet het nog niet, dus vandaar spontaan hihihi). Ik hoop dus dat ie ergens doordeweeks vrij is en nog niet heeft afgesproken, want dan ontvoer ik hem mee naar een hele lekkere steakhouse, maar daar ook meer over als we er zijn geweest.

Verder heb ik niet zoveel te vertellen eigenlijk. Ik ben vanmorgen ziek naar huis gegaan omdat ik verging van de hoofd en buikpijn en heb geslapen tot 16 uur waarna ik me heb klaargemaakt om van 18 tot 22 te werken (op mijn 2e werkdag vond ik het nou niet zo gepast om me ziek te melden..) En vandaar dus dat ik om half 4 (zo ongeveer) heel opgewekt een logje aan het maken ben, gewoon omdat ik heb geslapen, en dat heeft me erg veel goed gedaan (voel me ook echt een stuk beter).

Hebben jullie een leuke vakantie in het verschiet?
X, Tot Krabbels!

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je je telefoon weer in je armen mag sluiten, altijd rot zonder zo'n ding! Ik hoop dat je vandaag beter bent! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je je weer beter voelt! Veel plezier in de vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb collegevrije week, maar genoeg te doen ook inderdaad :(

    BeantwoordenVerwijderen